본문 바로가기

records

dear my blue

*translated by me*


You know what I see
I see everyday
The face I love so much
With smiles and a laugh
​당신은 내가 무엇을 보는지 알고 있어요
매일 난 내가 아주 많이 사랑하는 얼굴을 보죠
미소와 웃음이 깃든 그 얼굴을요

Sometimes you seem so sad, darling
But I see you’re dreaming of something
And I dreamed of you
​때때로 당신은 아주 슬퍼 보여요
하지만 난 당신이 무언가를 꿈꾸고 있음을 알아요
그리고 나도 당신을 꿈꾸죠


We needed each other
More than a sleep or eat
We think about the same thing all day
That’s what we call love…
​우리는 서로를 필요로 했죠
일상적인 생활보다 많이요
우린 하루종일 같은 것에 대해 생각해요
그것을 우린 ‘사랑’ 이라고 부르죠


You know what I see,
I see everyday,
Your eyes I love so much
Filled with hopes and me
​당신은 내가 무엇을 보는지 알고 있어요
내가 매일 보는 것은요,
희망과 나의 모습으로 가득 차있는,
내가 너무도 사랑하는 당신의 눈이에요

Sometimes you seem so happy
That’s because of me
Please, say so
That you dreamed of me
​때때로 당신은 정말 행복해 보여요
아마 그건 나 때문이겠죠?
부디 그렇게 말해 줘요
당신이 날 꿈꾸고 있다는 것을요

'records' 카테고리의 다른 글

be yourself  (0) 2019.06.02
a beautiful wreck  (0) 2019.05.13
레옹 아찌  (0) 2019.03.09
like a long wave  (0) 2019.02.03
i’m living in my fantasy  (0) 2019.01.26